Tomt...

Biljetterna till AIK - Djurgården är fixade. Så det blir en liten minitrip till Stockholm för mig nästa helg... Eller, åker på söndag och hem på tisdag. Det kostar att vara i Stockholm, och just nu behöver jag spara till Thailand.

Skolan har som sagt börjat igen, har vart där två gånger nu, och nu behöver ja inte dit på en månad. Är verkligen hel lugnt. Men min prekatik är inte ordnad än, och det börjar jag få lite panik över. Jag vill inte vara på hemstjänsten ute i Sveg.... Jag vill vara på ett sjukhus. Och senare i livet vill jag bli ambulanshelikopter sjuksköterska. Det siktar vi på!!

Det är många som åker nu, alla på en och samma gång. Det kommer att bli så tomt åt mig. Jättetomt.



Kommentarer
Postat av: Grannen:)

Men ja e ju kvar här hos dig jue;) Puss

2007-09-12 @ 23:36:03
Postat av: Tess

Nån måste ju vara hemma och hålla ställningarna i byn. Ett perfekt jobb för grannarna på torgvägen! Det kommer gå fort, jag lovar! :) PussPuss

2007-09-13 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0