Livet är orättvist

Igår fick jag höra en sak, en hemsk och tråkig sak. Vi är inte nära på något sätt, men de tillhör familjens vänner. Unga, lyckliga, nybyggt hus och ett andra barn på väg. Och så en sån smäll.... en smäll rakt i ansiktet. Det är hemskt, hemskt, hemskt. Jag kan inte tänka på annat just nu, tänker bara på dem och hoppas att allt ska gå vägen. Livet är orättvist, orättvist rakt igenom. Det finns ingen jävla rättvisa.

Middagen i kväll kanske får mig på andra tankar. Hoppas det. Ser iaf fram emot det.

Hade bara feber en dag, så jag klarade mig rätt lindrigt ändå. Men det tar på krafterna. Är fortfarande slemmig i halsen och i bland känns det som jag inte kan andas. Men, har iaf lyckas hålla mig borta från allt vad nässpray heter. Och det, det är jag mäkta stolt över.

Du är den sista jag tänker på innan jag somnar, och du är den första jag tänker på när jag vaknar.

*håller tummarna och tänker på er*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0