Bye Bye Darling.

Nu har Therese åkt och kommer tillbaks om tre månader.
Och nu har jag gråtit, Therese.


Positiva saker, min praktik har ordnat sig. Jag får vara i Stockholm, på Danderyds sjukhus. Yes.
Men naturligtvis gick det inte lätt, alltid ska det vara nåt som krånglar. Danderyd skulle naturligtvis ha betalt för att ta emot elver från andra län...eller varför de nu ska ha betalt, men betalt skulle de i alla fall ha. Men det var inte så mycket som jag trodde, så jag tänker betala det själv, eftersom skolan inte gör det. Det är värt varendra krona.
Så jag kommer att bli Stockholmare en månad i höst. Tur att man får bo gratis iaf. Eller, Sandra?

Dags att göra nåt nyttigt av den här dagen också kanske. Blir nog till att städa lite, för ute kan man inte vara.

SIK - LIF 13.00 Svegs IP 2007-09-16
Kan nästan bjussa på en seger eftersom LIF redan är klara för div. IV =)

Kommentarer
Postat av: johanna

var är therese nnånstans o vart ska hon o va gör hon? hahaha ska du te sthlm, fan vaskoj, vilken avdelning hamnar du på då,? upplagt för Scrubs most wanted:) Puss

2007-09-15 @ 13:46:18
Postat av: Anonym

;) det går fort! PussPuss

2007-09-15 @ 19:05:10
Postat av: Linda

Johanna. Therese har åkt till Malta, ska plugga engelska där i tre månader.
Mm, på hjärtavdelningen...oh, spännande va? :) Hoppas allt är bra. Puss

2007-09-17 @ 13:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0