Nervös

Nu börjar jag bli riktigt nervös inför morgondagen. Men vad har jag att vara nervös för egentligen? Det jag är mest nervös för är att jag inte ska komma fram i tid å så. Men har teståkt linjen idag och kollat hur lång tid det tog å så. Så, nu är det bara att hoppas att stämmer i morgon också. Måste ju tyvärr gå upp i ottan, vid fem ungefär... suck

Johan Glans på parlamenetet -  han är rolig.

I dag har vi vart på stan, Kista och IKEA.... inte en pryl jag fick med mig från IKEA, har nog aldrig någonsin hänt förut.

Blir  väl sängen för min del nu så jag orkar med min första dag på ett riktigt sjukhus :)

Saknar de mina.

Kommentarer
Postat av: Din lilla granne:)

Oavsett om jag är en av de dina lr inte så saknar jag dig jätte mycke.. De kommer gå jätte bra imorgon! Tänker på dig! Puss

2007-10-21 @ 22:46:45
Postat av: Linda

Klart du är, grannen :)

2007-10-22 @ 17:30:01
Postat av: Tess

Fanns det nan "overlakare Urban" dar? :)

2007-10-22 @ 17:52:56
Postat av: Linda

Till Tess: Nope, ingen Urban.... :(

2007-10-23 @ 17:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0