...

Okej, tiden går säkert jättefort när man är borta. Men är man hemma så står den nästintill stilla.

Sandra var hemma i helgen. Och vad hann vi med? Fika, fika, fika, tårta, dricka, kakor i stora lass. Mår fan dåligt när jag tänker på allt jag stoppade i mig i helgen. Måste komma i gång med att motionera ordentligt nu. Ska ju vara i beachform redan i februari...


Provtagning på gummiarmen. Djupt koncentrerad och ser ni, jag fick minsann blod i både ett och två rör.
Fast, det blir ju en helt annan femma på en riktig arm.


Gissa när? Ser ut och kändes som en högsommar dag. Men en det är en helt vanlig lördag i oktober.
Vackert, vackert.

Nu ska jag till Sveg och prata med Ann Marie. Jättekul.


SAKNAR

Kommentarer
Postat av: Tess

ser bra ut det dar! :)

2007-10-08 @ 20:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0