Slutet av tunneln

Jag börjar sakta men säkert att se slutet av tunneln. Snart-klar-med-alla-uppgifter-tunneln. För varje uppgift som blir klar känns det som det lyfts en liten sten från mitt hjärta. Om tre veckor är skolan slut, då är jag klar. Oh yeah.

Annars då? Dragit på mig en liten förkylning men det som inte dödar härdar. Hittils har jag tom klarat mig utan nässprayet, och det är jag jävligt stolt över.
På torsdag åker jag och Lina till Sundsvall. Inga julklappar, bara till mig själv i sådana fall. Och till Julia förstås.

På torsdag börjar även skidskyttet... härliga härliga tider framför tv´n väntar alltså.

Nu ska jag i väg och äta tårta hos Gammelmormor som fyller 90 i dag.

Och...... i helgen MÅSTE jag åka skoter.

Kommentarer
Postat av: hanni

HÄLSA GAMMOMMMA ME EN BAMSE KRAM FRÅN MEJ:)

2007-11-28 @ 00:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0