Men no lall...

Tack gode nån där uppe eller var du nu är, att jag bara har en dag kvar.
En dag till hade jag ärligt talat inte klarat. Och jag vet inte om jag klarar av sista dagen heller. Jag är så himla trött och helt slut så att kliva upp när kl ringer är som en hemsk mardröm. Men det är bara att bita i hop och va glad.

Borta (någorlunda) bra, men hemma (allra, allra) bäst.

Packa klart, äta, Greys, sova, vakna, jobba.... Arlanda, Sveg, Lillhärdal.

På återseende i Härliga Härjedalen.

Bye Bye Stockholm


Kommentarer
Postat av: Goda grannen:)

Välkommen hem puman.. Till snön å lugnet å mig å våra maffia granne. Här händer de grejor minsann;) Som ja saknat dig.. Puss

2007-11-14 @ 22:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0