IDOL

Alltså, jag är inte så insatt i Idol i år som jag har varit. Men det är klart man hänger med liksom.
I går kom väl detta års "Ola och Danny moment".
I tidningarna i dag står det att över 80 % tyckte att det var fel att Christoffer åkte ut? Okej, men vem är det som röstar då? Jag fattar ingenting, eller annars så har de som röstade på Christoffer ångrat sig. Jag tycker det är konstigt.
Jag tycker att Christoffer va topp tre. Andreas har noll Idolfaktor, lite mer har väl kanske Mattias... Jaja, det får gå som det går, Amanda utklassar varenda en i allafall. Fast vill man egentligen att den man tycker är bäst ska vinna? Jag tycker inte det, med tanke på hur det har gått för  föregående års vinnare. Vad gör Daniel, Agnes och Markus nu för tiden? Någon som hört nåt från dem? Man ska alltså inte vinna, utan det är bättre att komma mitt i nån stans. Kolla bara på Ola, Mums-Mums Zelmerlöv och Danny. De är mer Idoler än vad vinnarna någonsin kommer att bli.


Ja, det var nog bara det jag hade på hjärtat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0