Fest

I kväll ska jag, Sandra och Ida bege oss till Macke och Lars place i Kristineberg. Där kommer en avskedsfest för Turdell att hållas, eftersom han ska bege sig ut i världen och... ja, göra det han nu ska göra. Låter som det kommer att bli en herrans massa folk där, och jag undrar hur alla ska få plats i den lilla lägenheten fyllt med massa tekniska prylar och massa annat. Det visar sig i kväll.

I kväll är också första gången sen den 1 september som jag kommer att inta alkoholhaltiga drycker. Jag ska bli så full som man kan bli på några öl.

Jag har huvudvärk. Har haft huvudvärk hela veckan. Trodde ett tag att det berodde på att jag håller på att dra ner på min Coca Cola konsumtion, men det kan inte vara det. Vill inte stoppa i mig tabletter heller så jag lider hellre lite grann...

Fick en update från jobbet i går. I bland lönar det sig att vara med i facket och att ifrågasätta de beslut som tas alltför snabbt verkar det som. Nu slipper jag oroa mig så mycket över det, nu vet jag vad jag har och det är bra.

I dag är det snö i Solna.

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0