Äntligen fredag

Äntligen, äntligen helg. I måndags trodde jag aldrig att den här veckan skulle ta slut. Men vips, nu är det fredag och äntligen helg.

Har inte ätit riktig mat på väldigt länge nu, orkar liksom inte ställa mig och laga middag när jag kommer hem. Så himla tråkigt. Men, idag tyckte jag att det var på tiden, eftersom jag känner att det inte går att leva på mackor längre. Så i dag lyxade jag till det med kött, pommes å bea. Väldigt gott och mycket välbehövligt. Men, jag lyxade inte till det med Cola till middagen, köpte inte ens en Cola till kvällen. Kör Fun Light nu.... Lite stolt över mig själv.

I morgon måste jag ut på stan och shoppa lite, har inte shoppat nåt under de här veckorna känns det som. Och nåt nytt måste jag få med mig hem igen. Sen på kvällskvisten ska jag och Macke gå på bio. Macke önskade att vi skulle se "nåt tjejigt"... så det får väl kanske bli det då.

Nej nu ska jag gå runt och tända alla de 20 ljusen så det blir lite värme här inne till Sandra kommer....


Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0