Linda listar i brist på annat

Ditt namn: Linda
Längd: 1,64?
Spelar du något instrument: Nej
Vem vet mest om dig: Ingen. Jag är en hemlis.
Vilka sjukdomar har du: Inga
Fobier: ORMAR
Känner du en snygg kille: Absolut
Har du körkort: Ja
Vill du gifta dig: Kanske
Din hårfärg och frisyr: Halvlångt slingat

Har du glasögon: Solisar
Hur ser din plånbok ut: Brun
Favorittv-program: "Greys Anatomy"
När ska du festa nästa gång: Det vet man aldrig
Vad köpte du senast: En kokt med bröd och en Cola
Hur mycket pengar har du: Jag klarar mig
Hur svarar du i telefonen hemma: Beror på vem som ringer
Senast kramat: Det var väl någon jag dansade med i fredags
Vem sov du hos senast: Syster
Stjärntecken:Tvilling
Ögonfärg: Blåa
Kall favoritdricka: Cola
Varm favoritdricka: O'boy
Alkoholhaltig favoritdricka: Vin
Saknar du någon: Ja
Du fikade senast: Fikar aldrig
Senast sedda film: Spiderman 2

Hur känner du dig nu: Ovanligt pigg
Kan du laga mat: Om jag vill
Vad pluggar du: Usk
Vad tycker du om fötter: Hatar fötter
Är du smart: Inte är jag dum i alla fall
Snarkar du: Tror inte det
När och varför grät du senast: En vecka sen. Varför? Trötthet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0