Jag vill se en björn!

Helgen har övergått i en ny vecka. En vecka med mycket jobb och en sista skoldag för terminen.

Ja, vad bjöd helgen på då? Inte så mycket, tog det bara lugnt. Har iofs oljat in min altan, och nu börjar det ta form, bara dit med möbler och lite blommar nu så...
Sen va jag och Therese i väg på björnspaning och korvgrillning i gapskjul. Mysigt. Hörde dock ett brummande, så jag toksprang in i bilen och Therese efter med grillspettet i högsta hugg. Det lät som en björn, eller i alla fall ett djur, inte lät det som vinden i alla fall  =) Men någon björn fick vi inte se, däremot såg pappa sin 41:a björn i dag. En del har tur, en del har otur.

Efter mycket besvär och lite tårar har jag äntligen fått mer jobb i sommar. Att det ska vara så svårt att förstå och göra rätt. Naturligtvis var både Midsommar och Yranhelgen med. Det tror jag hon gjorde bara för att jävlas, för att jag vart så bråkig.  Jag har ju vart inställd på att jobba yranlördagen, och det tänker jag göra, inte en dag till. Hoppas det går bra, annars är det väl bara att jobba då.... suck.

Det börjar likna sommar ute också. Häggen börjar äntligen slå ut. Hoppas man får känna häggdoften i år.


På återhörande/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0