Gröna fingrar?

I går var en piss dag utan dess like. Vissa dagar vill man bara lägga sig ner och dö. Tur att man inte gör det.

Var hundvakt till min lilla hundkusin i går, han e så söt, men väldigt envis.

Anna Carin svischade förbi mig på cykel i går, det sa bara wrooom, så va hon förbi och borta, och då hade hon cyklat minst sex mil. Om jag ändå bara hade en fjärdedel av hennes träningsvilja så skulle jag vara nöjd. Mer än nöjd.

I dag har jag planterat. Ja, faktiskt. Så nu hoppas jag att det blir många fina blommar i rabatten snart. Lite trist när de bara är gröna. Men det kommer, gäller bara att ha tålamod.  Min altan kommer bli så fin, bara jag hinner måla möblerna och få dit dynorna på dem.

Big island tomorrow? Vet inte än, jobbar ju hela helgen. Det visar sig.


Min altan                      Jag & Sky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0