Whiskey och vitpeppar...

Är bra mot magsjuka och influensa. Det började på söndagkväll. Pappa hade fått magsjuka. Det första man får veta på måndag morgon är att även Lina åkt på samma skit. Senare samma dag åkte även Magnus dit. Jag började kurera mig med vitpepparkorn direkt. Och i går fick även mamma sjukan... Jag är nu den enda i kvarteret som klarat mig. Eller kvarteret och kvarteret.... verkar som hela byn ligger i sjukan. Jag hoppas innerligt att jag klarar mig. Jag har inte tid att bli sjuk nu. Jag ska på fest i morgon. 50 skoterkillar.... wow.... 
På lördag ska jag på fjället och åka skoter och sola mig...

En glädjande nyhet mitt i allt, Sandra har lyckats ordna ledigt i Påsk. Och hur glad jag än är att att hon kommer hem, så tänker jag inte offra mig för att hämta henne mitt i natten.

För övrigt så är det tungt att plugga nu. Har kört fast. Igen. Kan ha någonting med vädret att göra. Vem vill sitta inne när det är årets vackraste dagar som visar sig ute?



Kommentarer
Postat av: Sandra

21.39 Mora Station

2007-03-23 @ 08:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0