Stockholm

Sitter i Sandras säng och funderar på om jag ska gå och duscha, Jag ska det. Men frågan är om det ska ske nu eller sen. Är lite slö. Har spelat QuadraPop. Slog ett sanslöst rekord. Det tog aldrig slut. Över 400000 points.
Har ingen brådska ut på stan, ska möta Sandra kl fyra då hon slutar, Och jag känner mig själv rätt väl, så jag vet att jag kommer att ha gjort den här stan långt innan fyra om jag ger mig ut nu.
Trodde att vädret skulle vara bättre här, men det är lika dåligt.... kallt och blåsigt, Jag som bara tog med mig sommarkläder. Får ta en titt i Sandras closet.
Är lite bekymrad över att jag kommer att missa Danmark - Sverige imorgon. För det första så har Sandra inte kanal nio. Vem har det? Tydligen 70% av Sveriges befolkning om man ska tro Nians presschef. Och för det andra så tänkte vi gå på Grönan i morgon. Ah, resultatet får man alltid reda på... Men, det grämer mig lite ändå.

Nu ska jag ta fram en älgstek ur frysen, så vi har nåt att äta i kväll.
Och så ska jag nog ta mig in i duschen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0