Packad & Klar

Så här blev det i går, käkade, sedan åkte vi till Marcus och tittade på matchen. En av de bättre matcher man sett, till allt urartade. Men men, Segern är vår! Segern är vår!

I dag har vi solat, riktigt varmt. Nästan för varmt, Jag förstår inte hur jag ska stå ut i Thailand. Jag är ingen solmänniska. 
Och nu har jag packat i en timme snart, lite svårt att få plats med allt hem, men det gick. Ska snart bege mig till Arlanda och sitta där och vänta en timme eller så. Drygt. Det tar faktiskt inte så mycket kortare tid att flyga som man kan tro. Resan dit tar unegfär en timme härifrån. Sen ska man helst vara där en timme innan avgång, helst lite mer också, och sedan tar det ungefär en och en halv timme att flyga hem också. Se där, fyra timmars restid. Nästan så man ska ta bilen nästa gång.... det är nästan billigare också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0