Here we come

När mitt hopp var ute, så kommer en räddande ängel och vill följa och kolla på Per. Denna ängel heter Lina och hon är världens bästa granne och världens bästa Lina helt enkelt. Chaufför har vi också, allt gick som en dans när det väl blev klart.
Ska ju upp och jobba dagen efter, men det är smällar man får ta. Har en liten känsla av att det inte kommer att bli så mycket sömn ändå den där veckan.

Första dagen på semestern i dag. Regnväder och kallt. Bra början..... jag vill ha värme, sol och bad. Nu. Nu vill jag ha det.

Magen har ont än.


Kommentarer
Postat av: Den bästaste;)

Va GLAD jag blir att någon tycker ja e den bästaste:) *ler*.. De ska ju iaf bli hur skoj som helst.. Chauffören e ju kung vettja så vi bak i bilen kan avnjuta en kall lr två:) I like! Se upp Leksand å Herr Gessle Here we come.. Å inge tafsande på chauffören nu gumz;) Kan den onda buken bero på en viss middag kans?? ;) Puss å Kram

2007-06-30 @ 00:59:46
Postat av: Anonym

Lina, vad tror du om mej? Tafsande på chauffören? What?
Neje, jag har haft ont i magen hela jädra veckan... vet ej vad det beror på... Puss på re

2007-06-30 @ 12:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0