En till vecka, snälla?

Jag har gått å blivit en riktig sjusovare. Förr så vaknade jag alltid tidigt, och jag var pigg. Nu för tiden sover jag till elva, och är ändå som en zoombie hela dagarna. Detta får mig att undra följande, hur ska jag orka jobba fem dagar till veckan? Jag förstår inte hur jag ska orka kliva upp klockan sex och sedan arbeta en hel daaaaaaaaag. Inte nog med det, så händer det grejer på kvällarna i veckan, kan inte direkt gå hem och lägga mig tio när alla andra är ute och har skoj. Snälla, jag hade gett vad som helst för att få vara ledig V.29!
Men, det är kris på jobbet, de ringde och tänkte beordra in mig i helgen, men jag ska ju bort. Det är kris, kris, kris. Kommer att få jobba arslet av mig.

Lördag - släktträff. Wärran
Söndag - Per Gessle, Leksand
Måndag -  Slut på semestern. Bykampen
Onsdag - Me & Sis till Mora och hämta Ida
Torsdag - Härdal Open - minigolfturnering. Förloraren badar näck i Orrmosjön
Fredag - Yran
Lördag - Jobbar. FEST!!!
Söndag - Rehab

Det är nu det händer, vi ses i Härdal.
PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hallå. Hoppas ni får d bra i helgen!! Jag jobbar :( Du kanske kommer te Sthlm innan 12 aug? Vore kul att ses. Kram Cecilia

2007-07-17 @ 10:31:08
Postat av: Linda

Hej Cecilia.... Ja, vi kommer nog att få det bra. Även fast jag jobbar lördag. Hörde att du kanske skulle komma? Jag jobbar typ varje dag hela augusti ut, så jag hinner inte komma ner nåt... Kram

2007-07-18 @ 11:41:35
Postat av: Cecilia

Hej... Hinner int komma, blir för stressigt. Tråkigt. Nä nä, då får vi ses när ja är i Sveg i aug då. Puss

2007-07-19 @ 11:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0