Den som söker den finner...

....eller så finner man inte alls. Kom på att jag skulle sätta upp min träpersienn i dag. Hittade persiennen men inte själva anordningen som den ska sitta fast i. Jag måste erkänna att jag har otroligt dålig koll på vart jag har mina saker. Som tex mina betyg, de har jag letat som en dåre efter flera gånger de senaste månaderna. Well, var i alla fall fast besluten om att jag skulle hitta upphängningsanordningen så jag började leta i alla lådor och i alla vrår. Men nix, de finns inte. Ändå vet jag att jag tänkte " Jag lägger dem här, då vet jag vart de är" när jag flyttade. Men alla lådor och skåp blev iaf städade. Och så hittade jag massa annat skoj... Som de här glasögonen tex  De är ju ganska hippa nu för tiden. Så, den som söker den finner, i alla fall något.

Kommentarer
Postat av: H

Lindaa!! Hur ha du fått dina bilder att "poppa" upp sådär :)???

2007-04-30 @ 08:46:11
URL: http://luzzis.blogg.se
Postat av: Lillstrumpa

jag tror att jag sla börja använda de där solisarna, det är snygga som attans. ska vi byta?

2007-05-10 @ 22:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0